Wednesday, July 23, 2008

buddy sistem yana?

so far aku xtau la knp org letakkan "buddy system yana"?hoho...bkn aku sorang yg buat mende nie..aku d sya, yan ,yen...mase wat kertas keje n masa berlangsungnyer mende nie...alhamdulillah..sr cadcam semua bekerjasama dgn baik..n sr manufac..aisyah, paat n lah..bertungkus lumus buat nie..aku xtau kenapa ade org nk hentam..sedangkan..bler aku suh kumpul utk tanya pendapat n cadangan xnk dtg..pastu main kritik blakang..tlg yer...bg cadangan libatkan diri..baru kamu tahu..n buat pengetahuan org x gemar nk gaul ni..our buddy system cadcam berjalan lancar n hanya aisyah dr manufac yg bersungguh nk jg jr manufac..berbanding korang yg buat bodoh kat jr korang..jr korang yg bodoh sombong tue..suh dtg perjumpaan xnk dtg then..main hentam je ar..tdh kitorang mcm2..aku mmg panas hati ngan korang..mungkin korang ngat aku buat mende ni x serius..tp pkr la sendiri wahai SR n JR MANUFACTURING...aku bkn buat tuk diri aku..aku buat tuk korang!!!thankz kpd jr2 yg byk bekerjasama..n buat pengetahuan org yg bg ucapan tahniah tue...diorng bkn mtk tanda tgn buddy sendiri..diorang sendiri mtk sign kat sr2 lain even 3rd year n 4th year..kamu shj yg xnk berjumpa n berbincang...aku xtau la..aku lembut2 korang pijak paler..aku garang2 korang xsuka..ntahla..ikutkan hati aku xnk buat tuk manufacturing punya bhgn..tp mengenangkwn2 manufac(Aisyah, Paat n Lah) yg bersungguh2,aku buat gak tuk korang..
Pikirla sendiri..aku bukan tiru bdk medic...berani mencuba...berani gagal la dik oi..
berani tanggung risiko..jd perintis bukan pengikut..serlahkan kepimpinan korang yg sgt terpimpin tu..
lgpun aku sedar aku dak diploma jer..bkn dak2 matriks yg pandai2 belaka tue..
siapala aku nie kan...

No comments: