Tuesday, September 16, 2008

16 September 2008

Since kebelakangan nie, tarikh 16 september nie ditunggu..bukan birth awak ek yan...katenyer pembentukan kerajaan baru...but skang 1411...masih tiada apa khabar berita lg.adakah aku jg menunggu pembentukan ini?hurm..tdk..aku tdk menunggu bahkan aku xde rase ape2 dgn karenah politik yg semakin memualkan.huh..walaupun lambat laun perkara ini akan memberi kesan terhadap rakyat jelata yg bawah..huh...
bosan ar ngan buddy sistem...jr dah ar mcm ape ntah perangai...muka mmg mcm ntah ar xleh ckp ar kan...
hidup kdg2 mcm ntah ape..tapi bak kata dlm cter KAMI tue..hidup mmg palat,tapi esok masih ada..ya esok msh ada utk diteruskan,mengadap muka yg same....muka yg xbley blah....muka berlagak poyo...muka control cun...muka kununnnye baik tapi perangai sebenarnyer ya rabbi..Tuhan shj yang tau..senang ckp penat ar mengadap muka org yg hipokrit neyh!!!
sem ni ntah ar...kdg2...mcm rase malas..tp pkr balik janji ngan feat n syaqirah...bgn semula berjuang.kene plan mcm2..tapi org xsuke...tapi ble xplan pun org xsuke..pastu aku nak buat ape?seronok ramai2..wat keje sorg2..term biasa..yg slalu kene kat aku...
duh...benci!!!

1 comment:

feat iac said...

sbr je la akak yana...huhu...mmg mcm tu ragam manusia, yg x bes nye di klgn kte sndiri.uhukkss...tp klu xde org mcm tu, x bes gak..sbb org byk karenah mcm ni la bes hidup...wlupun PALAT, tp bes.hahaha.did i mention best??hahahaha.mmg bes...kte xkn sakit hati klu xde dorg neh.so , THANKS tau for everything anyone outthere.hhaha!!!