Thursday, September 18, 2008

doa - doa

Recently langgan doa dr maxis..heheh ngah free amik je...
  • Ya Allah, berilah aku rezeki berupa kasih syg kpd anak yatim, pemberi makanan, penyebar salam dan bergaul dgn mulia, dgn kemuliaan MU...
  • Ya Allah, bukakan bg ku pintu - pintu syurga dan tutupkan bagiku pintu - pintu neraka. Berilah kemampuan kpd ku utk membaca ayat - ayat suci al -Quran.
  • Ya Allah, bantulah aku utk mengerjakan puasa dan ibadah malamnya.Jauhkanlah aku drpd dosa - dosanya dan berilah aku zikir utk mengingati Mu scr berterusan..
  • Ya Allah, jgnlah aku dihina krn maksiatku dan jgnlah menyeksa ku dgn balasan Mu.Jauhkan aku drpd sesuatuyg blh mendtgkan kemurkaan Mu...
  • Ya Allah, tmptkan aku dikalangan org yg sentiasa memohon keampunan. Jadikanlah aku hamba Mu yg saleh serta jdkanlahaku di kalangan auliya...

No comments: