Sunday, October 12, 2008

tan tin tun

kak diana,kak sue n kak hawa


andy n abg hakim
huh..satu lagi tajuk yg aku xtau nak buat.recently aku bz ngan malam pesta tanglung.nak wat gimik,nak running biznez pun x sempat sdgkan hati ni mmg sgt2 teringin nak ikut cam kak diana,abg hakim,andy,david,ellie n lain2..tapi aku mmg xpandai nak bhgkan masa cam diorng..

masuk semula belajar..duh malas bangat begini..people keep asking about jamuan hari raya..duh,malas nak buat after that sukaneka n berbuke pose..byk bunyi tp wanna help?none of them..suggestion?none..wat else?kutukan?yes..yes..yes...membina?no..no..menjatuhkan..yes..yes..yes...duh..berubahlah...

ding..ding..ding..i did it again..declare wit org yg salah..n it's true aku tiada perasaan utk dirinye...perasaan itu kosong..dan aku x akan pasti bile akan terisi tp yg pasti perasaan itu bukan utk kamu...n stop asked about me from my frenz...!its annoying...duh aku x suka begitu..biarkan aku bebas tanpa perasaan benci

currently addict kat novel online...dadada..best ler..cter stret forward..sempoi jer cara penulisannyer..Hijab Sang Pencinta dah kuar!!!!mesti dapatkan!dr penulis fav aku,Ramlee Awang Murshid.duh kalo dia tulis ape2 novel pun aku beli.cter dia byk fakta yg memberi ilmu.even dulu aku pernah impikan bulan madu di satu tmpt dlm novelnyer di Sabah..huhuhu...

No comments: