Thursday, November 6, 2008

aku tau kau x suka aku

hari nie aku berjalan2 di laman web seantero komputer..dan aku terjumpa satu blog yg sgt outspoken.setelah menerokai blog nya, aku terasa wah.blog aku nie sgt sopan ayat - ayatnya.ya..almost kebanyakkan blog yg aku jumpa sgt agresif meluahkan apa yg terbuku di hati.heh..mungkin aku telah terbiasa menjaga hati org..ya smpi aku punya hati pun x terjaga..perasaan dia sorg je sensitip..perasaan member2 yg lain nie kebal agaknye.tp actually kwn2 slalu kata aku punye sindiran n kiasan pedas gler..tettt....ntah mulut bibir nipis ni kalo ngah sakit hati mmg cmtu agaknye..muahaha.....

1 comment:

buto ah kau pjoe,anak haram haha said...

sindiran dan kiasan pedas itu lagi tajam dari mulut si lancang. maka mereka2 yang buat kamu sakit hati itu lebih banyak perlu berhati2 :p