Wednesday, November 12, 2008

hari neyh aku berhias lebey sketz

well..my frenz...disebabkn aku agak stress nak jwb paper CAD td..jadi aku telah berhias lebey sketz..aku mmg gitu..kalo aku stress akan pki celak pekat sketz...tabuh blusher..blusher i kaler coklat tau..letak lip balm kasi shining lebey..itu tandanya aku stress..paper letrik n MED pun gitu tapi hari nie 11 November!aku memakai selendang, berjubah, bercelak n semua la..maskara je xde..kalo ade dah pki..hehehe..rase cam minah arab plak...hihihi..selendang plak pusing gaya arab..hihii...Oh..kalau ku di hari biasa, aku merupakan seorg yg sgt selekeh..utk ke kelas..tudung..ala2..ok cantik la..baju?okla..tshirt kolej jer...seluar?suar jeans lusuh pattern cm org jantan ( fizan seorg fashionista yg suka komen pakaian mengikut mata dia, mata dia bukan mata ko..mahupun ko atau ko jgk berkata berkata begitu)
pas jawab exam teman2 ku dgn muka muram dahlah salah naik bas ke pantai dalam berkata jom mid..aku pun ok...dan kaki pun sampai mid..org pndg2...owh knp ku pki selendang?mesti buruk yg amat..tu org pandang...tp di minda positif (perasan lebey aku nie)...mesti diorang nak pastikan aku nie org malaysia bukan org arab..yelah mane d org arab pendek (syakirah n feat berkata-kata) n bermata sepet (midah dak jr berbicara melalui YM) muahaha..pe2 pun..hehehe..nanti nk pki lg...hihi tp bukanlah p kelas..mcm iguana(LAH dgn sindiran sinis) .gambo kat hset syakirah plak...nanti la kalo dh dpt aku upload..hihihi...malunyer pki slendang td...

di bangunan periksa yg hening, che yana yg agak ayu berselendang ini sedang mengeluarkan ilmu ke kertas jawapan CAD di meja bernombor 288 di apit syakirah n zulhilmi..di depan ku pulak LAH, sebelah abg pelakon pulak cik fitriana yg masih teringatkan vektor..oh itu sebelah kanan, belah kiri pula..mr faliq yg sgt menyayangi aweknyer..tetb aku terdgr dr belakang..times sq..times sq..kami dtg..duh abg n akak pengawas pekse nie tau lah hangpa nak p times sq pas nie..xpyhlah nak havoc..adei...dahlah aku kene berimaginasi tuk wat assembly nie..ko bley plak nak g times sq bagai..lepak r...

kesimpulannya kalo korang pekse kat Bangunan Peperiksaan, DTC or AUDI n korang tgk pengawas pekse dia muda2 n cam satu geng, jgnlah korang duk blakang..hasilnyer...ketenangan korang akan tergugat!muahaha...

No comments: