Wednesday, November 12, 2008

aku dan mereka yg terluka

tetibe hari ni rase nk muntahkn entri byk2..hihihi..ape yg anda sdg addicted?hohohoo..aku ngah addicted ngan nescafe..sehari..eh bukan dlm 2 jam aku leh habiskan 4 cawan nescafe..dan hasilnya selalu tgh2 mlm 3 minit br nak baring dah berlari ke toilet tuk kencing..huhuu..seksa...tp addicted..tangan leh gigil wooo..sumone plz bgtau camne nak stop kan keaddictedted aku neyh...then addicted to selepar(suka aku la kan nak panggil ape) yg rege nye 10rm..tiap2 bulan beli smpikan azyan (classmate aku) suh beli selepar mahal sketz..huhu..xnk..aku xtau nape...then window shopping...aku x suke shopping tp window shopping..puas rasenyer..hihihi...lepak kat MPH..huh..bestnye kalo aku dlm timbunan buku..like in heaven gitu...



ari neyh..depressed..but xtunjuk dpn diorng..*gasp* apela salah kitorng nie kan..study same2 pun kata menjarakkan diri..maaf kami xleh study ngan korang..sebab x semua org sama..lain org lain ragamnye adik - adik ku (aku plg tua dlm kelas)...ini bukan sekolah lagi utk membanding2 kan org...



huh...menyesal masuk UM n bertemu ngan kawan2 camnie..pandai tp x matang pkrnyer..perlukah aku melaporkan akt bersosial (xla sosial mane pun just kuar g mid je)aku ngan kamu?wat report n cop ngan KJ..maaf aku katakn di sini, aku dah jmp ngan org panggil klik or buddy. mereka yg aku tau akan tlg aku tika susah mahupun senang mahupun keluar ke mana2 tanpa dirancang..mereka itu yg suka gelak besar n x show off dgn kecantikan mereka yg sgt unik..mereka yg x suka pkr hal org lain tp terpaksa pkr kerna rase itu salah mereka sdgkn mereka x bersalah cuma lain org lain ragamnyer..mereka yg suke berjalan2 n pantang di ajak..mereka yg suke lepak kat mcd ampang park smpi subuh..mereka yg tau cr jalan tuk mendptkn sesuatu tanpa susahkan korg..dan mereka yg independence..juga citarasa muzik kami berbeza tp kami dgr jgk masing2 punya citarasa tanpa kutukan "ape la yg ko dgr neyh" kerna lain manusia lain citarasanya.tapi kita minat YUNA kan...itu yg sama.mereka jgk akan bercakap benar tanpa rase terguris kerna hati kami batu x sensitif mcm hati org laen..maaf aku katakan aku telah keluar dr kepompong itu dan aku bukanlah rama2 yg cantik tp kini aku rasa bebas bersama mereka utk terbang lebih tinggi menggapai impian n cita2 (bukan kerjaya).



Mereka itu..pastikan rancangan (eh kite pandai plan lah) utk mendaki gunung, round penang n malaysia serta backpacking europe tercapai!!!kita pasti boleh!!!



Ijazah terbaik dtgnye dr jalanan....hayatilah lagu mentera beradu (m.nasir n malique) n kepompong (sindescota)..plz hayatilah n grow up!

No comments: