Wednesday, January 28, 2009

Mawi..weeee….


Lihat Muka Excited ku...hehehehe

Ari Jumaat (23 Januari 2009) akan terpahat dlm ingatan selama – lamanya..weee dpt jumpa Mawi!!!!(sory Syakirah) hohoho…perasaan ini x dpt digambarkan!!!berjumpa Mawi bukan spt berjumpa artis2 yg laen2.kalo artis laen pas amik gambar aku x tersengih sepjg hari,ttp mawi..membuatkan aku tersengih sepjg hari…hohoho..tapi dia gemuk ar..eh berisi..Ekin sgt chantek..di blog ini, akhirnya aku merestui hubungan mereka..hahaha..coz..mawi cm sombong!Ekin yg layan kitorng.huh..yg penting aku dpt amik gmbr sebelah MAwi.owh bgn cternyer..di Jusco Mid Valley, aku n feat n turun escalator,pastu nmpk dr belakang cm mawi n ekin ngah naik escalator..eh..eh MAwi..smpi bwh terus trik tgn feat naik escalator balik!hahaha..kejar2.bestnye dpt amik gmbr!!!!hahaha..bestnye!!!jumpe Mawi!!bestnye..bestnye..hahaha…owh..sudah giler.owh..mawi n ekin..owh..owh…Ekin membawa sinar baru tuk Mawi…owh..owh..Mawi..lalala..hahaha.Penat seminggu yg bz terus ilang!jumpa Mawi..haha..pastu turun surau mid,jmpa classmate plak,yan.wah dia pun excited.habis kitorng solat terus paksa kitorang bwk jumpa mawi.hohoho..malu deh.n Ekin jgk yg layan kitorng.huhuhu.mawi..mawi…

Pastinya syakirah akan gumbira kerna dpt melihat Amin di Santai Di Menara KL setiap sabtu jam 11 mlm.x jumpa kat kampus tgk dlm TV pun jadilah kan Sya..hohoho.

Owh.pulang ke rumah dgn perasaan bosan kerna anak buah ku pulang ke kg nye..huhuhu..menghabiskan masa tgk TV..Tv..Tv..n TV…then tgk ulangan AJL..ya hari tu x dpt tgk coz terlalu letih n tdo ngan lamanye lgpun kat kolej mane d aku tgk tv.xbest!woa..opening cam tgk MTV lor…thn neyh mmg hebat lah AJL..pentas dia sgt mengagumkan…wowowo..kagum2…n the winner semua org tau..MUH..


No comments: