Thursday, January 22, 2009

SaYa X SuKe!!!

Saya x suke
  1. Org yg makan ngan mulut terbuka.hurm lebih kurang mcm mkn pastu berbunyi2.sgt annoying!!!!argh!!!
  2. Org yg suke cerite kan kehebatan mereka pastu bler org bercerita dia pun nak bercter,pastu nk lg hebat dr org tue punye cter.enough la weiii.......
  3. Dgr org merungut ttg keje mereka sdgkan itu salah mereka...
  4. Org yg bercerita buruk ttg org lain yg x kenal except public figure.....ko x kenal dia ko bleh plak cter mcm2 pasal dia.mcm ko tu kawan ngan dia kan.tegur ko pun dia x pnh...dia x salah la wei!
  5. Bler saya senyum ngan org,org tanya ko kenal ke ngan org tue...aku senyum ngan semua org lah!
  6. Ble saya punye team ngah struggle, ko bley bangga2 cter team ko..xperlulah wei..aku xnk dgr!
  7. Org yg suke kritik pemakaian org, tapi diri sendiri pun cmtu...laen kali tgk diri sendiri dulu la wei!!!
  8. Kenen2 aku ngan org tuk jadi pakwe..aku xnk la wei!aku x desperate lah...pandai2 lah aku kawin ke x nanti.xpyh carikan calon.xkn menjadi punye!
  9. Org yg ambil sesuatu dr org laen cthnye lagu ke ape ke..pastu org tanye mane ko dpt ko x mention pun nama org yg bg..pastu nanti ko lah yg dpt nama..banggalah kan...
  10. Org tegur aku masa br bgn tdo...kalo ckp mende manis ok lah.kalo duk sindir2..baru bgn ke?seksila ko tdo td..ape2lah..ilanglah mood aku satu hari tu..
Sekian terima kasih....kalo terasa maafkan aku..

No comments: