Monday, February 9, 2009

Mandi Manda dengan cemerlang




hari neyh en elyas,cik feat,cik syakirah,cik sal,cik anis,cik tiqa serta saya telah membuat kunjungan ke Lopo, Pangsun (check point org naek gunung nuang), kolam air panas,Dusun Tua serta rumah saya.(skema kan ayat saya..hehe)...

Memula singgah di umah saya dahulu utk penukaran baju cik syakirah n cik feat serta mengambil anak buah saya,Qinot(maaf sumayyah masih kecil utk menyertai kami..hehehe) dan juga mengambil bekal kari daging. Terima kasihlah kerna membuat tuan rumah rase senang hati (pernah membawa seorg teman dtg umah n dia membuat pembandingan ngan umah lamenya n mukanya menampakkn tdk senang..sgt kecil hati..)

Kami pun bertolak ke Lopo!!!yeah..dam..dam dee dum (nyanyi ikut lagu disturbia..)..sepjg perjalanan..tempat2 laen sudh dipenuhi..bile smpi di Lopo kene byr parking rm2.pastu cr port..n kecebur....uuuu..sejuk bangat..sgt bertuah kerna port kami ade ogawa free n cik syakirah sgt suke duduk di situ...hehehe.

then acara mkn2, mekacih cik syakirah n cik feat kerna masak nasi goreng!!!d roti lg...melantak dgn cemerlang..then smbg mandi.pastu tgk org turun gunung.panggil enche eskrem lg.mandi smpi jam 3 ptg dan bertolak pulang ke umah saya.

sebelum itu singgah di Kolam Air Panas,Dusun Tua.Kami pun merendam kaki..nyum..nyum kaki sape plg enak selepas direbus?hehehe...selepas merndam kaki dgn gembira.pulang ke umah saya utk hantar saqinah yg sedng mengantuk.

Selepas itu p mkn di gerai nasi ayam cikgu bada.....

dan kami pun pulang....

No comments: