Tuesday, February 3, 2009

owh Lelaki Idaman...

(~~rase sgt gatal miang plak entri neyh~~)k..saje nk gedik2..setelah hampir setahun kriteria lelaki idaman dipdm kan dari hidup ini,rase cm nk letak balik plak..hahaha..gatal biang betul che yaya neyh...ok..ini senarainye..
  • Matang (~~xkire tua atau muda dari aku~~terima seadanya kalau muda~~)
  • Leh control perbelanjaan(~~kerna saya seorg yg boros,jadi dia mesti pandai cntrol kewangan~~)
  • Setia (~~dah byk kali kene kan,jadi saya perlukan lelaki yg setia smpi ke akhir hayat)
  • Pandai ambil hati(~~saya ini orgnyer manja, n kuat merajuk)
  • Terima saya seadanya(~~saya neyh gemuk orgnyer,jd jgn suh saya kurus kan badan)
  • Kalau suka kat saya,terus terang dgn serius(~~saya suke maen2 hal2 perasaan neyh,jd kalo betul2 serius..cakap betul2kalo maen2 mmg kene usik balik la)
ok..borang masih kosong..mari2 isi...hahaha (~~hahaha terasa sgt gedix la)

11 comments:

rasasayang said...

hoho..
oh lelaki idaman!

entri ni ada bernada gatal ckit
hehe.
moga akak jumpa lelaki idaman itu

shahida nalini said...

hehe,,kak yana....mesti dah jmpe prince charming nie...
haha..

jgn memilih sgt tau..cr yg sederhana...

smoga u will found ur mr rigth perfect...

shahida dh jmpe..wah...hbs ar klau org bc nie.. (^^,)

ChE YaYA said...

belum jumpa la...huhuhu.dah tue neyh..mari calonkan sesape..hahaha

shahida nalini said...

ntah2 kak yana yg jual mahal ni..ala,klau shahida ada abg mmg dah lm kenen kan dgn kak yana.. :)

ChE YaYA said...

jual mahal..mana ada bah..hehehe..ade lah sketz2 je...

feat iac said...

ngek...hahaha...aku plg suke dgr yg no satu tu...Matang (~~xkire tua atau muda dari aku~~terima seadanya kalau muda~~)...gud luck ar yana...haha...x sbr aku nak tgk.hehe

ChE YaYA said...

ah..feat..sudah malu begini..hohoho

F.Aminurrashidd said...

hahaha.. nak bg calon neh.. calon nyerr abang Indraa...
=P relax yerr MR. Hendra Dermansyah Riveraaa.. =P

ChE YaYA said...

nda mau..hahahaha

HaImi SuHAiMI said...

mmmmmmmmmm.....
kuat merajuk????
2 pompuan y xjd idaman lelaki
huhuhuhu...

ChE YaYA said...

biarlah..hehhehe...setelah diteliti mmg kuat merajuk pun tp cpt sejuk ar...x lame pun..