Sunday, March 29, 2009

Earth Hour...berjayakah?

Salam Ahad..
Semalam bergelap kat rumah selama sejam bagi melaksanakan Earth Hour..
Kawasan saya, rumah saya dan rumah pakcik Suib saja yang bergelap.
Berjaya ke Earth Hour?Untuk tempoh sejam ye...kemudian naik mendadak sehingga mendapat PENGIKTIRAFAN kadar pencemaran tertinggi pada tahun ini...selepas tu..berjaya ke?
Buat Earth Hour then ade konsert2?WTF...again!
Apa kata selepas ini, buat sebulan sekali pula..
Okay kan?Tidak perlu tunggu setahun sekali sudah..
Hurm...betul apa yg enche lecturer saya kata..saya sokong lah apa yang enche lecturer saya kata.

Teman saya kata Sudirman feymes lepas dia meninggal...
Saya macam..duh..kenapa plak lagu tue..
Kalau dia popular selepas dia meninggal, takkan lah dia boleh tarik orang pie konsert dia kat Chow Kit..
Takkan lah dia boleh keluarkan cermin mata..ala..trade mark tue
Takkan lah dia boleh ade air tin 'Sudir"
Takkan lah dia boleh buat persembahan kat Royal Albert Hall London(artis Asia pertama)
Takkan lah dia dapat pengiktirafan Penghibur Terbaik Asia..
Takkan lah kakak saya mengamuk bila saya kata camtue..
Takkan lah masa dia sakit dan hilang tue, semua orang cari dia...
Takkan lah..ah banyak lagi bukti yang dia popular..semasa masa hidup
Lagu-lagunya dekat di hati dari dulu hingga kini

Sudirman memang tiada galang gantinya...yang saya bangga dia kelulusan dari Universiti Malaya..

Hari Jumaat.Di Mid Valley Exhibition Centre..Pameran DCIM
uuuu..Saya dikelilingi enche berkamera besar
Wau besarnya kamera mereka..
Nak keluarkan Canon Power Shot saya pun segan
uuu~~enche kamera..pinjam bley?

No comments: