Wednesday, April 28, 2010

Radio Pilihan Saya

Sepanjang minggu peperiksaan,radio memainkan peranan penting buat saya.Okay dah habis exam tapi malas ah buat rumusan pasal Dinamik dengan Law.

Mari kita lihat radio apakah yang bertakhta di hati Cheyaya neyh...

Pilihan saya bukanlah Radio No.1 di Malaysia,mahupun bekas no.1,

Pilihan bukanlah yang hangat, mahupun panas ataupun cool...tidak..tidak...

Radio pilihan saya juga bukan lah yang komersial...biasa2 aja

Dengan tagline "Segalanya di sini,Menggamit Memori"..KLASIK NASIONAL..yeah..itulah radio pilihan saya!


Saya suka dengar sebab lagu-lagu dia memang klasik.Lagu dari zaman-zaman filem malaya dulu...pergh..memang best ar...

Banyak info menarik..dan saya tak berapa gemar dengan "Fakta @Auta" kat satu radio tue

Saya xkisah la dengan promo 50 minit tanpa muzik ke hapa lah kat satu stesen tue..tipoooo jer...

Klasik Nasional sentiasa terbaik~~~

No comments: