Thursday, December 2, 2010

Depressed..

Peperiksaan tahun nie amat depressed disebabkan tarikh nye yang berderet dan soalan cam ___________

29 Nov 2010
Statik - 11.30 pagi
6 soalan dan pilih 4
Part A - 2 soalan wajib jawab and guess what daripada 2 soklan tue aku jawab satu je..satu lagi aku terpinga - pinga cam orang bodoh sebab xpernah tengok.
Part B - Ok lah jugak..not bad

30 Nov 2010
DFMA - 3.00 ptg
5 soalan dan pilih 3
Ehh sikitnye buat soalan..
Damn Gambarajah tu buat DFA sangat mengelirukan..

1 Dis 2010
Metal Working - 8.30 pagi
Paper yang aku breakdown rase nak giler...
DIE la...bak kata Aina Zafyra
Aku rasa aku salah tulis tarikh la kat depan kertas jawapan

2 Dis 2010
ODE - 11.30 pagi
Okay paper neyh memang mcm haram
Buat past year aku dah yakin leh jawab
Walaupun selalu memonteng kelas dia
Sekali aiyak...kena panahan tepat di hati..soalan susah
Sampai otai ODE pun cakap hancuq la...

Sekian..rehat kejap sementara menunggu paper terakhir 9 Dis....PPA

2

2 comments:

Anonymous said...

" Aku rasa aku salah tulis tarikh la kat depan kertas jawapan "

bleh plak ye kamu :D

ChE YaYA said...

itu la yakin je tulis 1 nov...
padahal 1 dis...