Wednesday, February 9, 2011

Blog lama saya

Sejak beberapa hari nie komen di blog lama saya telah dilanda spam dan membanjiri kotak emel saya.Lantas membuatkan saya membuka kembali blog ini.Woahh..
Rupenye memang dari dulu saya adalah gadis typooooooooooooooooooooooo.Blueekk!!!!!Ini memang masalah jari jemari x berfungsi seiring dengan otak.Hahaha
Geli, rupenye dulu saya sangat gwang sebab saya so In Love.Tapi blog itu juga telah mencatatkan beberapa tarikh nostalgia...ecewah...

  1. 20/5/2007 - mandi sungai congkak dengan arwah Ayu.I miss U.;really..
  2. 2/6/2006 - adik Kamal, classmate poli tue meninggal.
  3. 30/11/2005 - last day praktikal.;oh yeah!!!!
  4. Dan banyak lagi!!!!!
Blog saya memang betul-betul heart to heart..gilak ah.Lirik lagu pun banyak.Eww..sengal!!
However dulu blog macam diari.xperlu ada advert or up traffic bagai!!haha
Memori itu indah.Nak link?jangan harap!Malu!!!hahaha

3 comments:

Anonymous said...

nak link :D

ChE YaYA said...

hadi:maaf rahsia..malu ahh.haha.zaman amatur dan tidak matang langsung!

Anonymous said...

hihi :) xpe2 saje je~ gatai2 request :D