Wednesday, April 13, 2011

Nama dulu dulu

Salam
Haha blog nie dah macam blog mengenang zaman silam pulak tapi bak kata Haris kena banyak menulis dalam blog. Baiklah ini kisahnya..

Beberapa hari yang lalu, jiran lama saya di Pangsun meng 'add' saya di muka buku. Tetiba akak tue cakap dah lama tak panggil saya 'Dik Chik'.Owh sangat nostalgia. Saya pun tak pernah dengar orang panggil nama nie kat saya. Tapi saya tau la saya pernah dipanggil dengan nama Dik Chik tue.

Pas adik saya lahir, Dik tue bertukar jadi Kak.Sampai la nie, nama Kakcik melekat.Ade anak buah bertukar jadi Makcik.huh x glamer langsung.

Oh yeah camne nama Dik Cik tue muncul ye..camni cternye...

Arwah mak saya cter masa saya lahir dulu saya kecik bebenar. Sampai doktor letak saya atas peha arwah mak saya pun, arwah mak tak rasa.Kecik kan saya dulu? Katenye kenan tengok tengok cter orang - orang kerdil kat peti TV tue. Dulu - dulu kan banyak cerita fantasi camtue.Itu yang kenan. So jadi la Dik Cik = Adik Kecik. Tapi la nie dah besar, duk mengembang je.haha...tapi tak kisahlah..yang penting saya happy dengan hidup saya.

P/S : Stress dengan FYP.Boleh tak xpayah buat?

No comments: