Tuesday, February 24, 2009

ape nak tulis?

SEbenarnya saya pun xtau nak tulis ape tapi che feat tue dah bising2 suh wat entry baru.saya pun menulis lagi.
okay,last week adalah pesta PD.opss bukan pesta Port Dickson tapi pesta Product Design.Kenapa saya kata pesta? kerna semua ahli CADCAM n MANUFACTURING xtdo siang malam bersiap sedia untuk presentation.Untuk mempersembahkan hasil konsep rekaan.Ada 4 tugas yang telah dibahagikan mengikut kumpulan.
  1. COMPACTER RECYCLE BIN AT HOME
  2. FIRE ESCAPE MECHANISM utk LEVEL 3,ENGINEERING TOWER
  3. BICYCLE FOR LRT AND COMMUTER PASSENGER
  4. GREY WATER RECYCLE

saya mendapat yang pertama.hasil kumpulan saya sangat teruk.okay itu saja saya nak komen.hahaha

Kemudian saya ada ujian untuk CONTROL ENGINEERING dan NUMERICAL METHOD.sangat teruk juga.Laporan makmal juga berlambak - lambak untuk disiapkan.

HAri ini saya teman rumate saya keluar.Dalam kereta ada lagu Pija dan Naufara nyanyi.Hello,adakah anda tahu bahawa lagu anda sangat teruk?bahasa nya caca marba.Baru sahaja si bukan Melayu, Datuk David Arumugam or Loga (tak ingat) mengagumi keindahan bahasa Melayu.LAGU ANDA SANGAT TERUK!!!!Saya pergi makan HR Steak House di Kg. Baru. Enak..orang belanja pastilah enakkan.hahahaha

Teman saya yang bukan Melayu tetapi si Melanau iaitu Fitriana ajak naik Gunung Nuang selepas peperiksaan. Owh, saya pastilah excited!mahu meneroka alam semulajadi tapi saya malas lah nak bersenam.Feat, aku malas dowh mau senam2.Sape mau ikut, roger aja.

Hujung minggu neyh yuk! mandi sungai kat Pangsun..ajak Reen..Siapa nak ikut pun roger jer.

Okay,itu saja,Sedang menanti game habis dimuat turun

p/s:macam mana penggunaan bahasa Melayu?okay?

No comments: