Monday, March 2, 2009

I HEART BRITNEY SPEARS

Sesiapa yang mengenali saya dari sekolah, pasti tahu saya adalah kipas-susah-mati Che Britney Spears neyh!Tapi tak semua album dapat saya beli kerana saya kesempitan wang, ya saya bukan dari keluarga berada.Dua dari album Britney didatangkan khas dari France sempena hari lahir saya.Terima kasih adinda!Britney pun macam tahu saja yang birthday saya bulan 12, adik saya pun 'aku dah tau nak beli hadiah apa untuk kau' Hasilnya CD Britney Spears. Kawan sekolah pun tahu.Ah saya memang peminat Britney.Malahan di zaman kejatuhannya, hati saya sangat galau, adakah penyanyi kesayangan saya akan terus jatuh?Melihat beritanya saban hari di internet dan surat khabar sangat menakutkan.Finally she recovered and come back with new album! CIRCUS!!Great.luv the album.Especially lagu Kill The Light and Phonography.
Kaset pertama..I LOVE BRITNEY SPEARS!!
Blackout!hadiah dari adinda sempena birthday ke 22


In The Zone..1st CD purchased!

The latest album..hadiah birthday dari adinda yang ke 23...

2 comments:

ynf said...

ee baik nye adik ko,tentu die sgt cute,bergaya sopan santun dan sbg nya hahahha

ChE YaYA said...

eee..puji diri sendiri plak...xbley blah....