Wednesday, March 4, 2009

hurm again?

Bagaimana saya ingin mulakan entry kali nie?Hurm..okay
Saya terkilan kerna kebelakangan ni...
Saya diajak keluar kalau perlukan penunjuk arah sahaja..
Owh..muka saya ada Google Earth....
Situasi begini..memula ingin ke hospital,okay saya tahu jadi saya di ajak
Kemudian cancel kata ingin ke Mid..tapi saya tak di ajak pun..senyap je
Lastly nak ke hospital semula, baru saya di ajak semula.
Eii..terasa tau!!
Lagi satu situasi, tetiba orang lain yang ajak pergi sumwhere bersama mereka
Saya tak tahu pun...
Memang dah terasa...
Then di kelas memperkatakan tentang malam tadi...punya aktiviti
Dalam hati (Eh..diorang kuar dah x ajak aku?Dulu kalo nk kuar even g mkn pun msg,skang dah xde...geng dah cukup agaknye..redha je la)
Okay faham..lain kali tak akan tanya

P/S: Korang.minta maaf.Cuma aku memang sangat terasa bile kene camtu, bler perlu siap msg kata x cukup geng la,sebab tue aku senyap je bler pg umah Shidi ari tue..

2 comments:

feat said...

heee~~~yana...sowie.sowie mmbuatkn mu trase.aku hny jd pak turut(mak turut kot) je sjk kblkgn neh...hehehe...xpe.i'll stick to u for our trip to gunung nuang..yeahhh!aku blm fitkn diri lagi...tkt pancit plak krg..huhuhu

ChE YaYA said...

sory wei..aku cm terasa agak marah saja..boleh ker naek gunung neyh?xpe masih ade sebulan lg!