Thursday, March 5, 2009

tag dr enche pawiz

TANDA

1. Tanda2 kamu badmud?
-bler kamu buat lawak saya dah xlayan.....kamu ckp ape pun xlyn dah

2. Tanda2 kamu marah?
-saya senyap

3. Tanda2 kamu sinting?
-nda tau la sinting itu apa

4. Tanda2 kamu malu?
-terdiam kot..hahaha..

5. Tanda2 kamu sedang cemburu?
-cemburu?hurm...xtaulah..

6. Tanda2 kamu sedang sedih?
-sedey?tdo byk kot...

7. Tanda2 kamu tengah gumbira?
-senyum...

APA
1. Apa warna baju yg kamu pakai sekarang?
-putih..nak tdo dah..

.2. Apa kah kamu termasuk orang yang suka shoping?
- nda suka la..penat...

3. Apa kah kamu percaya love at first sight?
-i believe..

4. Apa yg ingin kamu lakukan skrg?
- tdo..penat baru pas kemas2 meja dinner

5. Apa rasa di hati kamu saat ini?
-hati?mane nak cr duit byr yuran neyh...

BILA
1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia?
- bler mak saya mengeluarkan saya dari rahim beliau

2. Bila saat terindah dlm hidupmu?
-saat terindah?jumpa Mawi..boleh ker?

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa ?
-hurm...dah lame x kene marah..

4. Bila kamu akan married?
- kawin yer?xtaulah..

BAGAIMANA

1. Bagaimana jika ada org yg buat kamu sakit hati?
- Kene dlm blog neyh kot..dgn nama samaran..

2. Bagaimana kalau ada org cakap kamu lawa/hensem?
-Eh lawa..mata ko dah buta ek?.

3. Bagaimana jika ada teman kamu, meninggalkan kamu?
- redha je la..dah org tinggalkan kter nak wat cmner

4. Bagaimana jika ada org yg tidak suka sama kamu?
-xsuka?pastu org suka ke ngan dia?muhasabah diri...

5. Bagaimana kalau ketika kamu bgun, kamu dikelilingi api?
- ha?dah kiamat ke?eh..ajal aku dah sampai ker?

6. Bagaimana jika kamu keseorangan?
- sorang2?kalo kat bilik online..kat umah layan tv smpi lebam..tdo..ok?


saya nak tag

  1. wei adek..buat la tag neyh
  2. haryz
  3. aze yg dah pregnant
  4. puan balkhidz
  5. sesape yg rase nak buat,siler buat...

2 comments:

QueenBz said...

oiii..
bile mase aku jadi puan??
lom kawen lagi lol~
;>

ynf said...

ta nakkk!