Tuesday, April 28, 2009

Adinda Tersayang

Aih..risau plak aku ngan virus selsema babi nie.

Makcik gebam, kat Perancis tue ada tak sampai selsema babi tu?

Ini susah kalau berjauhan dengan ahli keluarga.

Dulu risau aku kalau adik aku kena pulau.Ye lah,dia sorang-sorang kat sana.Pakai tudung and being a muslim.Kamu tau apa yang berlaku kan?

Tapi aku tau adik aku seorang yang tabah dan pandai sesuaikan diri.

Dah pandai buat aktiviti adventure.I'm proud beb..

Risau aku selagi dia tak jejak kaki ke Malaysia ni.

Orang mesti cakap, lek ar..ramai orang Malaysia kat sana..

No..no..no..

Masa dia masuk, she's the only Malaysian kat universiti tue.Kat Pau.Tapi lepas tue, okaylah dah ada junior..
Okay, my dear dinda, pulang cepat.Jangan bawak pulang cheese lagi.Sue dan Fatin tak nak makan dah.Aku merindui pan cake mu....

2 comments:

Fairuz Selamat said...

hehehehe... org doakan dia berjaya sampai msia ngan selamat.. memang adik che yaya ek.. dia amik ape sane

ChE YaYA said...

ya..satu2 nya adik saya..
anak bongsu...
dia amek geologi