Sunday, April 26, 2009

Feminin

Semalam aku mencari video klip kumpulan Feminin. Ya lah, zaman sekarang mana ada artis berkumpulan wanita.Tengok diorang menari.Mesti kalau diorang tengok balik, diorang gelak - gelak.Macam aku malam semalam.Heee..Layan video klip kat bawah ni.Nanti kita boleh menari sama-sama..yok!

Feminin - Kini



Tetapi setelah menonton video klip ni, aku terlihat satu lagi video klip Feminin-Kini.Tapi diorang bukan Feminin.Tak pe kita layan jugak dulu...



OMG! u ols!!Aku terpaksa mengaku..I want their body!!!Hot!!!Harus jumpa minta tips nie!
Mereka lelaki.Ya Allah, bukakan lah hati mereka untuk ke pangkal jalan.

Bagi aku, mereka ini janganlah dihina dan dikutuk.Siapa tak sakit hati kalau kena camtue kan.Cuma kita doakan sahaja mereka kembali ke pangkal jalan.Kepada kejadian asal mereka.

No comments: