Tuesday, August 11, 2009

Dong,Ting,Cak

Ha..nama alat musik di atas adalah Gedumbak.Salah satu alat musik untuk wayang kulit.
Seperti yang sedia maklum, aku ambil Asas Bermain Alat Muzik untuk Wayang Kulit.
So, hari Isnin aku pegilah kelas bersama Syakirah setelah ponteng pada 2 minggu sebelumnya dan juga berbolak - balik untuk ponteng lagi ke tak.
Nasib baik pergi lah sebab dah bentuk group untuk main alat musik tue.
En Lili pun panggil yang xde group ke depan.Aku duk lah depan gedumbak sebab ingat dia nak bagi2 alat musik lain sebab abang sorang tue dia suh maen geduk, ade budak tue main kesi, sorang lagi tue maen canang dan Syakirah dia suh maen gong.Then, dia suh amik posisi masing-masing.Hah...damn,aku maen gedumbak?Dahlah aku dah lupa.Menggigil tangan i tau nak palu gedumbak tue.Tapi lepas tue layan~~~
Hahahaha....enjoy!!!!Tapi dak kelas aku si Elyas n Syakirah leh panggil 3G ar..sebab sorang maen gong, sorang maen geduk, sorang maen gedumbak..3G rite!

Habis kelas, aku tunggu adik aku plak, dtg BSN,UM tuk masukkan pencen dia.So, dia datang dalam 4.30 petang tue, berlari meredah hujan.Damn, lencun.
Sekali tak masuk lagi, hye camnelah JPA buat kerja neyh, padahal dah 4 bulan mende neyh.Hello JAbatan Kerajaan!!!buat kerja cepat-cepat lah sikit.Jangan makan gaji buta.Jangan nak balik awal!Suck!

Then jalan2 kat Pesta Konvo UM.Tetiba adik aku ajak pi Mid beli barang.Aiyo takkan nak pergi dengan busuk2 lencun.Sib baik ade beli baju.Sampai mid terus tukar baju.Then jumpa kawan mase sekolah dulu si Firdaus tue.

Borak-borak, balik UM tengok malam kebudayaan....bla..bla...

Thankz adinda gebam & pakcik Firdaus......senang hati keluar..

2 comments:

iNchE iSTeRi said...

firdaus?teet!hehehe ;p

ChE YaYA said...

eyp....
jgn gosip~~