Tuesday, September 1, 2009

muka 1, muka 2, ko muka berapa?

Depan dia ko baik-baik,
Belakang ko kate macam-macam,
Bila ko kena serang,
Ko tak mengaku pastu ko cari orang yang bawa mulut kat dia.
So berapa banyak muka ko ada?

Hurm..pernah berdepan dengan situasi camtu?
Mesti sakit hati kan...
Ada setengah tue, dia kutuk bagai nak rak..
Tengok dengan orang tue gak dia kawan

Ntahlah aku tak tau nak tulis ape sebenarnya
Aku pendiam
AKu dapat kawan-kawan yang banyak cakap
Kira lengkap lah~~
Tapi aku tak suka kalo banyak cakap nya, banyak mengata orang
Merungut makanan sana sini
Kalau cakap, dia sorang je yang betul
Dia paling hebat, dialah segalanya
Dia lah dia hati..(eh silap plak)
Sangat annoying~~

MySpace

Apalah yang aku merepek hari ni....
Mungkin sebab aku bengang dengan bos?
hahaha..tadalah..gurau ja bos.

4 comments:

feat said...

aku rase ko mmg kne bterus trang dgn org tersebut...huhu

Anonymous said...

ya yana..siapakah insan itu?? adakah aku?amboi3x hahaaa~~ LAH (",)

ChE YaYA said...

orang itu adalah jeng jeng jeng....
xkisahlah sesiapa
kdg2 boleh jadi diri sendiri

afif said...

apa ko ngarut ni?
x paham la
almaklum la english aku lg terer drpd bm
eh, ke ctu plak