Friday, February 5, 2010

Insomnia?

Lately cuaca panas bangat,kalau keluar tunggu bas, berpeluh - peluh tangan. (tangan je berpeluh)..
Malam plak,wah..macam xleh nak bernafas,kepanasannye..

Ah ape yang mengarut neyh.Aku mmg susah nak tdo malam,tdo siang on je.Lagi - lagi tengah cuaca panas neyh,siang...mata berat je.Bila malam,terhangguk - hangguk lah atas katil.Terkebil - kebil..

Tapi aku rasa mungkin sebab aku menatap laptop lama sangat.Tengok citer Boys Over Flower.
Pengcahayaan dari laptop tue boleh mempengaruhi kualiti tidur.

Aku ada baca dari laman web,kalau nak tidur avoid laptop atau handset...I must do that!!!

Damn..i must go to sleep rite now!!!

Adoyai..sakit perut nak berak plak,air dahlah xde neyh..bertahan!!!fighting!!!!

SAYA MAHU LAPTOP BARU..SAYA ADA LAGI DUA TAHUN NAK TAMAT PENGAJIAN....
SEKIAN TERIMA KASIH...

(JIKA SUDI,BOLEHLAH MENDERMA KPD SAYA UNTUK MENDPT DANA MEMBELI LAPTOP BARU..HEHEHEHE..)

No comments: