Wednesday, October 3, 2012

Book Store

Pada suatu hari, aku sedang nonton 'Ayah,mengapa aku berbeda'.The story quite good.Ada satu scene, kat book store, si gadis bertemu si teruna..romantiknye...di book store.

Pada suatu hari, aku lagi nonton filem 'Cinta'. Watak Fasha Sandha dan Eizlan Yusoff. Diorang bertemu di book store...romantiknyaaaa


Dan bertitik tolak dari situ, aku nekad nak keje kat book store..tak full time.part time pun jadi laa.
Masa, takut nk apply ahhh semua menjadi penyebab aku tak masuk keje lagi

dan dan dan....after intersip wif eugen boss, there's a lot improvement for me. so aku pun browse some book store  site.hantar resume.pegi interview..and heyyyy saya dapat keje part time!!!

KINOKUNIYA book store!!!!!I'm so excited!!Since aku ditugaskan ke bahagian retail english department, aku kena banyak baca buku.Ini sangat menyeronokkan memandangkan aku memang suka membaca.

So aku akan bernafas di kalangan buku.seronoknye!!!

Doakan aku ya....kalau terserempak di Kinokuniya,KLCC..tegurla...hihih

No comments: