Wednesday, December 31, 2008

TahuN BarU MenJeLma

Untuk 2009 dan 1430 hijrah kali ini aku cuma mengharapkan aku menjadi org yg lebih bahagia dan bertambah baik.Itu saja.
19 Disember usia sudah bertambah 23 tahun dan org sudah mula bertanya biler nak kawin.err..akak aku plg awal pun kawin 26 tahun.lek ar..
Kegiatan ku di rumah sepanjang cuti..menyakat anak - anak buah aku sampai menangis.muahaha..best gler wei!!pastu maen game ngan diorang dan jg menonton drama Melayu (terpaksa).Selepas jam 12 baru dapat menonton channel laen.
30 Disember - dah masuk blajar balik.Kelas pertama xde.Bilik x siap lg.
Owh..sem ini aku tdk mendapat PTPTN yg disayangi!!!
Menerus kan usaha tuk menulis sebuah novel seperti kekanda sulung ku.
Yang Dipertuan Besar N9 mangkat..mlm tue keadaan sgt sunyi.Mmg terasa bezanyer.
26 Disember 2008 - alhamdulillah tiada malapetaka
Tanah runtuh di Bukit Antarabangsa..segelintir mangsa berlagak nak mampus.Marah - marah petugas.Wei..org tu dahlah x dpt cuti raye,ko mcm2 pulak.Huh..berlagak!
Raya Aidiladha ku di Hospital Ampang Puteri menemani kekanda ku, Angah yg baru lepas operate.Bosan gler.Kul 12 aku dah tdo..uuu takut tgk bekas jahit.Uuuu..xnk tgk!Tapi dpt jumpa Mustapha Maarof yg d iras2 ayah ku..
Urm..ape lagi rumusan..aku homesick rupenyer..umah dekat.Duh!dah merantau ke Ipoh pun leh homesick..UM - Langat jer!Rase cam taun 3 nak ulang alik dari umah...

No comments: